Borta bra men hemma Bäst.....

15 dec. 2008

Påsar under ögonen

Det är mörkt när man går till jobbet och mörkt när man går hem, dystert men lite snö hade gjort det lite ljusare. Jo visst det är ju mysigt men ögonen hänger inte riktigt med, går som en zomies hela dagarna.
Försöker trösta mig med att detta är sista veckan nu och sen blir det semester en hel vecka, gott?? Japp!! Sova? Japp!!
Men sova får jag göra på nätterna för på dagarna kan jag inte lägga mig längre, kunde alltid göra det för några år sedan men nu kryper det dåliga samvetet fram, kanske lite vuxentankar - Nä jag kan inte sova länge på morgonen, då förstör jag ju hela dagen. Jo så är det ju faktiskt.
Sover jag mitt på dagen är det precis som om djävulen flyttar in i mig för trevlig e jag då rakt inte då, så de e bara till att vara uppe o se gladut och lägga mig tidigare istället, jaja de va lite sovvanor det.

Nu tänkte jag faktiskt ta en uppiggande dusch och tända lite ljus och få stämning, snart kommer han hem, MIN MAN

På återseende -MLE-

1 kommentar:

Emma sa...

mm det är gott att sova!!!!