Borta bra men hemma Bäst.....

19 dec. 2008

Barns språk o knäppa mostrar

Ozzian har haft julfest med dagmammorna i dag och jag flexade en timme så jag kunde vara med, tror knappt jag har missat någon sådan kanske en på alla år. Barnen var duktiga som hade dansuppvisning och O chockade moster riktigt mycket efter som han verkligen var med, han som alltid varit så blyg. Han börjar bli stor och jag blir sentimenal wiiee.

M sover så sött i sängen i vårt gästrum det är så mysigt när han "bor" över hos oss. Något som var sjukt gulligt ikväll var när J och M hade varit i byn och hyrt film, Star wars The clone wars. När vi sitter och tittar på den så smyger jag bara in med, - Melwin finns det riktiga lasersärd??
Melwin - Detta är bara en film Emelie!!
Just bara att han använder mitt namn i meningen, typ fattar du inte det eller...hahaha
Jag e ju så van att O säger det hela tiden att han önskar sig ett RIKTIGT lasersvärd, och moster o J har ju då såklart köpt det till sina favvisar i julklapp, det är ju bara star wars som regerar nu.

Om man inte ska ta sig några timmar nu sen e det full rulle igen, en fullspäckad helg med julbak o granpynt och bara SEMESTER!!!

-MLE-

Inga kommentarer: