Borta bra men hemma Bäst.....

13 nov. 2008

Vad händer

Jag tänker ofta på vad jag har åstadkommit i mitt liv, och allt roligt jag gjort. Om ca 1 vecka fyller jag 25 och tänker mycket OFTA på det som varit, alla man umgåts med och alla man har haft såå roligt med, Jag lever mitt liv nu och det märker jag tydligt, som sagt så har jag en grym åldersnoja och tänker på det dagligen. Jag har har eller vi har inga barn än men vi har 2 underbara vovvar. (Mitt privatliv håller jag lite för mig själv). Jag har en underbar man som jag älskar över allt annat på jorden utan honom hade jag gått under, allt detta vet jag ju men ändå e jag inte nöjd, något fattas mig så kommer det vara, eller??
Jag har blivit sviken MÅNGA gånger i mitt liv både av vänner och familj, men blir man starkare av allt?? ja jag tror det, det känns så ialla fall.
Ibland känner jag mig minnst på jorden ok att jag e 164 hög men det är inte det jag menar, det jag menar är att jag känner mig låg och att ingen ser mig, JAG FINNS HÄR!! Ok?? Jag är en människa som alla andra. Jag brukar skämta bort alla svåra situationer men på något vis menar jag allvar men kan inte visa det, jag e en sådan människa, en som tokar till hos alla, ja en lite pajas kanske man kan säga :-). Tankar måste komma ut så här har ni mina för idag. Pussis

På återseende -MLE-

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja tänk att det finns "oroliga" tankar hos nästan alla, trots att man inte tror det om andra. Blev lite förvånad om dina tankar när jag läste bloggen då jag alltid sett dig som cool, populär, rolig och snäll. Att livet flyter på. På högstadiet tyckte jag att du var coolast av alla. Jag vet att det är mesigt men jag tyckte du var så häftig och hade precis allt, sen var du ju tillsammans med skolans snygging, Jonathan M :-)Vilket gjorde alla andra avundsjuka. Du undrar säkert vem jag är men det kommer du aldrig få veta :-), bara en tjej som tycker du är toppen.