Borta bra men hemma Bäst.....

10 nov. 2008

Rundgång i huet...

Det är något i mitt huvud som hela tiden upprepar , men det e ingen som vet vem det är, inte de kläderna, inte det håret ..aahhhh jag blir galen. Men tänk om det är så då att ingen kan se vem jag kommer föreställa på lördag, jag blir tokig!!! Om jag bara hade hittat allt nu till outfiten så hade tankarna kanske kunnat försvinna och jag hade kunnat fokusera mer på allt annat runt omkring själva festen.
Får ju hålla ialla fall en tumme på att jag hittar det i morgon i Hässlehåla..hoppas..

Ikväll är det sista gången för Eros att gå på träning o Ernst imorgon, kan faktiskt på något underligt sätt erkänna att jag tycker att det ska bli skönt, måste vara sj rusket ute, inget roligt att frysa en hel timme 2 ggr i veckan.
Men ikväll blir det vofflor och agility o i morrn oxå, så roligt det ska det bli. Jag kommer sakna det som tusan ändå, så roligt att se ialla fall Ernst för han älskar att hoppa och röra på sig.

Nu har helgen avslutats och inget mer jobb från på onsdag, min enda lediga dag imorgon kommer gå åt att hitta kläder till festen och utbildning på em, sen e det vara att gå på igen. Gör inte så mycket för då går dagarna lite fortare så det kan bli lördag!!

På återseende -MLE-

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hehe, jag är lika nojig som du ska du veta... Usch, helt nervös. :S

MLE sa...

Ja fy det e svårt må tro :-)