Borta bra men hemma Bäst.....

8 nov. 2008

Möd i huet

Nu är jag hemma på timmar börjar 16 igen, skönt att få pussta ut en stund och bara vara. J jobbar till 14 så lite middag får man väl fixa till hjärtat.
När jag kom hem i gårkväll hade han fixat sushi till mig, vilket är min favvomat kan man ha det bättre!? Nej jag tror inte det.

Har ju lagt ut vår soffa på blocket men det går inget vidare med den försäljningen, jag vet inte vad vi ska göra av den, pratade om att sätta ner den i källaren men HUR ska vi få ner den?? De e ju en annan femma!! Måste ialla fall få bort den från vardagsrummet så jag kan få lite ordning på torpet.
Pratade om att måla om sovrummet igår så det är mitt nästa projekt här hemma och gästrummet, så skönt nu när hösten och vintern kommer så man kan pilla lite med sådana saker. Inredning är högt uppe på min ÄLSKAR-ATT-GÖRA Lista.

Nu har jag ätit klart min frukost så nu ska jag bara vara och kanske göra något redigt.

På återseende -MLE-

Inga kommentarer: