Borta bra men hemma Bäst.....

27 nov. 2008

Julens alla stjärnor...

Resultatet efter vårt adventspyntande i datarummet..fint va!?

Hemma hos oss börjar julen smyga sig inåt, och den är lika välkommen som alltid.
Jag och J har städat datarummet i fm, han putsade fönster och jag hängde upp nya gardiner. Älskar den lediga tiden vi har tillsammans.
Min älskling var med i Göinge näringslivs tidning idag, ett reportage om hans företag, han var lika fin som alltid och hans fruga är stolt som en tupp både för reportaget och att han har nått en av hans 1000 drömmar, Jag älskar dig Jimmy och jag kommer alltid stötta dig!!

Nu ska jag gå och hjälpa min underbara man i köket...

På återseende -MLE-

4 kommentarer:

Emma sa...

jätte fint

MLE sa...

Tack Emma ses imorgon pussis

Anonym sa...

In me mer bilder på ert lilla julpyssel.....så fin julkula du fick,älskar verkligen sådana!!!

sandra

MLE sa...

Tack så mycket Sandra// E