Borta bra men hemma Bäst.....

22 nov. 2008

25 år shit!!Hjälp!!

Vaknade med världens huvudvärk idag, men älsklingen kurerade mig med tabletter efter att jag fått frukost på sängen , ett döläckert armband från Perla och röda rosor.
Min syster var först med att ringa o gratta mig, skönt för henne att säga 25 ännu en gång haha...jag älskar ju den siffran..not..
Mina systersöner har satt in sin moster i tidningen oxå, kan man hitta sötare små pojkar, älskar er!!!
Nu bär det av på ridning strax och sen får vi se hur denna dagen blir!! Tack alla som grattat mig!!

Ha en bra dag, det ska jag ha med dem jag älskar!!!

-MLE-

2 kommentarer:

Hanna sa...

Grattis på födelsedagen! :)

Anonym sa...

grattis på 20 års dagen om du inte gillar siffran 25.....
kram sandra

skaffa dig även en egen födelsedagspresen på www.safepoint.se
En present som gör att du känner dig säker i alla situationer:)