Borta bra men hemma Bäst.....

13 juli 2010

Lite prat bara

Idag körde vi in en runda på kristianstadsdagarna, nästan för varmt att gå där inne fast det fläktade rätt skönt faktiskt.
Mest är jag glad över mjukglassen den satt som en smäck i vårt underbara sommarväder.
H har precis somnat och vi ligger ikällaren för här nere kan man andas, svalt och skönt. Vet inte hur man skulle pallat utan en källare.
Jag klagar absolut inte fast man måste nästan ligga vid havet när det är så varmt.
Tänk som man klagade när det var 20 minus grader i vintras, nu klagas det på detta, nej man är aldrig nöjd.
En sak är i alla all säker, Jag Älskar sommaren och skulle kunna ha det året runt!!

Nu ska jag mysa minivovve

-MLE-

1 kommentar:

therese o nellie sa...

Vi va en sväng på kstaddagarna ikväll och jag är glad att det var så pass svalt annars hade jag dött haha.
Önskar oxå att vi hade en källare, det är så skönt att kunna svalka sig där...
Jag trodde det skulle va värre o va gravid i värmen men det är helt ok, så länge man slipper jobba och kan slappa på stranden så går det hur bra som helst :)