Borta bra men hemma Bäst.....

21 juli 2010

Hej Onsdag

Hejhej
Onsdag igen och min älskling har bara haft 1 veckas semester än så nu återstår det 3 till, helt underbart med tanke på att det hålls på att bygga trädäck här ute.
Men för mig är det bara semester att få vara hemma och få vara tillsammans med dem man tycker om.
Vi gör ju andra grejer oxå än att avar ute i trädgården, igår låg vi vid havet hela dagen såå underbart jag bara älskar det!!

Förra veckan kom min familj hem från en minisemester i huvudstaden och gissa om de hade köpt något till Helmer, jupp och till mig me, så goa e min familj!!


Helmer fick denna fina från BRIO av sin moster med fam.
Sina första badankor av mormor o moppe
Jag fick denna fina äggklockan av mam o T.


Nu ska jag ut o röja i trädgården, eller mysa med min son på en filt!!

-MLE-

Inga kommentarer: