Borta bra men hemma Bäst.....

10 juli 2010

hot hot

Hejsan hoppsan vad varmt det har varit idag eller är rättare sagt. Jag älskar sommar och värme men detta är lite väl ialla fall när man har en liten knodd som vi.
Vi åkte till sjön för att det brukar fläkta vid vattnet men det var knappt det.
När vi kom hem blev vi som en liten sorkfamilj och drog oss neråt till gillestugan i källaren och jag tackar gudarna för att vi har en källare nu, där har vi spenderat några timmar och Helmer har sovit gott i kylan.

Hoppas alla har en trevlig kväll på k-dagarna...

På återseende -MLE-

1 kommentar:

mio sa...

Jag är avis på er som har källare! Det här är för varmt när man har småttingar tycker jag. Nu kom ett åskväder och regn så jag hoppas på en sval natt. Man oroar sig tillräckligt för om de små har det bra, och så värmen på det. Jag håller med dig, jag saknar oxå magen. Valdemar har oxå den söta kepsen jag såg på nån bild här ;0) Smält inte bort i värmen!