Borta bra men hemma Bäst.....

25 mars 2009

skojskoj

Hittade detta rolga testet på en annan blogg, prova sj det e skojskoj...
><><><><><><><><><><><><><><><><>
Lovar du att vara ärlig?
Japp

Du heter: Emelie Cecilia

Smeknamn: Nimnim

Låt som när du är ledsen sörjer till?: Ingen speciell

Beroende av: Min familj

Vad tror folk om dig?:Folk kan nog snabbt ta mig som lite "dum", blondin och jag skojar väldigt ofta och kanske är lite svår att ta på allvar.

Stämmer det?:Nej absolut inte, jag är faktiskt smartare än vad jag ser ut :D

Vad får du oftast komplimanger för?: Min kropp

Vad säger du för att imponera på någon?: Vet faktiskt inte

Hur imponerar man på dig?: Om man kan ta alla människor som de är och inte prata bak andras ryggar. Helt enkelt visa respekt.

Brukar du skratta för dig själv?: Hehe ja absolut

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: kom att tänka på hur mycket jag älskar er..

Var bor du?: i norra skåne

Trivs du där?: Ja absolut

Äger du några converse: inte än, fick slänga de förra rosa eftersom de används sönder

Sprit, cider, vin eller öl: vin

Brukar du bli för full: nja det händer

Är du allergisk mot något: nupp

Har du haft sex idag: hehe nej inte än

Hur svarar du i mobilen: emelie

Vem ringde du senast?: Min man

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: när kommer du hem?

Antal timmar sömn inatt: 9 timmar

Sov du ensam: nej

Brukar du komma i tid: Är ganska dålig på det

När mår du bra: När jag får vara i närheten av dem jag älskar, när vi reser på våra äventyr min älskling och jag

När blev du fotad senast: igår

Hur känner du dig nu: lite matt hehe

Vanligaste färg på dina kläder: svart
Vad tycker du om fötter: kan vi prata om något annat tack

Vad saknar du: en liten del fattas i mitt liv det saknar jag

Hade du en bra kväll igår: ja absolut

Favorit dryck på morgonen: KAFFE

Rakar du benen: mm men inget vidare på det

När brukar du oftast gå och lägga dig: mellan 22-23

Är du blyg?: ja i början, är en som gärna känner mig för först sedan är det svårt att få tyst på mig

Sysslar du med någon idrott: nej

Vill du hellre ha mail än brev: ja
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: jo så kan det nog vara

Har du spytt offentligt: hehe nej

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: oj, jag skulle absolut prova hur det känns att få en orgasm och sedan skulle jag gå med bar överkropp hela dagen..

Är du nöjd med ditt liv: Ja det är jag absolut

Är du bortskämd: Ja det kan man nog säga att jag är, både med kärlek och ting

Vad gör du i morgon: jobbar och åker på shoppingtur med broren

Vad är det värsta du vet?: Djurplågeri

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?: det är olika

Vilken kändis tycker du är en bra förebild?: Personligen har jag ingen förebild men en kändis som jag tycker är bra i vårt samhälle är Carolina Gynning, snacka om att visa att det är coolt att vara sig själv och säga precis vad man tycker och tänker, är det någon jag gillar så e det hon

Vad längtar du till?: När vi ska på vår tripp med M och H i maj, till min och hjärtats resa till hösten

Har du bra vänner och äkta vänskap?: Kan inte ha bättre vänner

Vad använder du för shampoo?: NuSkin

Vad är det finaste du fått?: Mina hundar

En speciell dag du minns: Vår bröllopsdag

Hur gammal är du: 25

Tycker du om någon just nu: Nej jag älskar någon just

Du samlar på: skor och inredningstidningar

Gröna eller röda äppeln: röda

Vem ringer du när du är arg/ledsen: min mamma

Gillar du golf: vet inte har aldrig provat men minigolf är kul

Vilken tid gick du upp idag: 9

Har du sovit i din egna säng inatt: japp

Har du strumpor på dig nu: japp raggisar

Är det okej att gråta: ja absolut den bästa medicinen

När grät du senast: 2 dagar sedan

Vad skulle du göra om du vann en miljon: RESA

Bär du glasögon eller linser: Glasögon ibland

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: nej det tycker jag inte

När går du upp ur sängen en helgmorgon: 9-10

Har du piercing: öronen och navel

Vill du gifta dig: är gift

Vill du ha barn: ja det vill jag

Solar du ofta: 1- 2 ggr i veckan vissa perioder

Är du bra på att laga mat: Ja jag duger

Är du flygrädd: Nej

Hur vig är du: skit vig som ett kylskåp ungefär

Är du musikalisk?: nej

Vad dricker du helst när du är törstig: vatten

Vilken är din favoritglass: har ingen speciell

Tror du på ett liv efter döden: ja absolut tror jag på det

Tycker du om sushi: Jag älskar sushi

Vad äter du helst när du ser på film: popcorn och alla möjliga sorters nötter

Bor dina föräldrar tillsammans: nej

Har du tandläkarskräck: japp

Är du morgon- eller kvällsmänniska: kvälls

Vilken ögonfärg har du: blå/gröna

Har du någon gång gråtit dej till sömns: ja
Biter du på naglarna: nej

Röker du: nej

Hur ofta tränar/motionerar du: försöker gå 1 runda varje dag med dogsen

Senaste låt du hörde: minns inte

2 kommentarer:

Anonym sa...

hihi, denna snor jag ;)

MLE sa...

ja för tusan gör så!!