Borta bra men hemma Bäst.....

15 mars 2009

Sista dagen innan ny vecka

Jag hade planer för dagen idag, SLAPP men jag känner just nu för att göra ngt.
Jag har ju berättat om stringhyllan vi fick av min mormor o morfar men den har inte kommit så långt så idag tror jag faktiskt att den ska upp.
Mina planer var oxå filmtittande men det får vänta till lite senare DÅ ska vi ha myskväll.
Imorgon e det dax för jobb igen men dock bara 2 dagar sedan är det dax för 2 lediga dagar igen GOTT!!
J har gått en runda med lillen nu och Ernst ligger tätt intill mig här i soffan, han lämnar inte mig en sekund nu oki att han var "mammig" innan men nu är han det dubbla hoppas att det avtar lite sen men jo visst är det ju gott att ha en svans vart man än går men inte för mycket..

Hoppas att alla har haft en underbar helg för det har vi, var hos mam o T igår Jimpa hjälpte dem med köksrenoveringen och jag städade min brors rum och sedan mös han och jag till en film. Så helt enkelt har jag haft en underbar helg!!

På återseende -MLE-

2 kommentarer:

Hanna sa...

hoppas du får en lika lyckad vecka som helg då!.. söt är din lilla vovsing med tratten på huvudet förresten. Skönt att allt gick bra med honom :)

MLE sa...

hehe ja visst är han söt och duktig e han oxå!!