Borta bra men hemma Bäst.....

3 mars 2009

Från hjärtat...

Sitter och tänker lite just nu, ok jag tänker ofta men just nu slog en tanke mig, varför måste man ha en bästa vän egentligen när man har hund?? det brukar ju sägas att hunden är människans bästa vän och har man dessa fyrbenta vänner så vet man vad jag snackar om.
Nu låter jag som värsta katttanten men det är ju helt enormt vad man kan fastna för dessa typer, man kan aldrig ersätta ett barn med en hund det vet man ju men visst är det ju lätt att göra det, just nu är ju Ernst o Eros våra bebisar och kommer ju alltid att vara det på sätt och vis :-).

Hihi inte för att jag inte har någon bästa vän, nej då jag har många underbara vänner och tro inte något annat typ att jag e ute med mina dogs på lördagarna o tar en öl eller åker och shoppar med dem näää det jag vill ha sagt är att i dessa små kroppar finns det mycket att älska och det är just det jag gör JAG ÄLSKAR DEM....

1 kommentar:

Lina sa...

Hej...förstår känslan av vad du menar med hundarna...man tror inte man kan älska djur som man gör och det känns extra mycket när de inte finns mer:-(.....
Hoppas ni får ett fint liv med hundarna, fullt med kärlek.