Borta bra men hemma Bäst.....

6 mars 2009

Överraskning

Då var det fredag igen och för mig är det bara festplaneringen som gäller. J o G har precis begett sig iväg för att laga all maten, det kommer ta en stor del av dagen så allt runt om får jag fixa men som tur är har man en syster som hjälper!!

Igårkväll ringde lilla mormor och frågade om vi kunde komma över men vi var tvungna att ta bilen med oss och snacka om onödigt när man endast har några meter till henne.
För det första ska jag berätta att jag har varit ute efter en stringhylla länge nu och alla jag hittat har varit lite dyra, det finns även helt nya oxå men det e inget för mig. Har helt enkelt letat efter en i orginal och vad har inte mormor till oss JO just en stringhylla en "riktig" stringhylla, jag blev såå glad och ska sätta upp den på söndag!! Tack mormor för vår fina present puss!!

Ser ju inte mycket ut för världen just nu men vänta tills den e uppe!! :-D

Hörs snart igen -MLE-