Borta bra men hemma Bäst.....

29 mars 2009

29 mars

Igår skulle de visa fotbollen på storbild nere på pizzan men det blev inte så, något gick snett. Slutet av matchen visades men då hade redan så många gått hem. Men trevligt det hade vi ändå men lite drinkar och mycket skratt. Tack M för igår. Nu ska jag göra mig iordning för strax ska jag till jobbet och göra min kväll..
Måste bara tillägga att jag INTE rökte igår heller fast jag var riktigt sugen!! Tjoho snart 5 månader avklarade!!!


Vi innan vi åkte

På återseende -MLE-

5 kommentarer:

Emma sa...

Duktig du är!!!!!!

Lotta sa...

Håller med föregående talar... du e jätteduktig!!!!

MLE sa...

tack så mycket!!

Anonym sa...

Hej Emelie!! hoppas allt är bra med dig och din familj dom är ju för söta dina små!!Bra att du slutat röka:) det är ju bara skit ändå!!
Brukar vara inne på din sida då o då roligt att se vad du har för dig..själv har jag för dålig fantasi för att ha en egen hehe..kramar Jeanette

MLE sa...

Åh vad roligt att du tittar inom här Jeanette- Kram