Borta bra men hemma Bäst.....

16 juli 2008

typiskt

Oj man har verkligen inte tid att sitta vid datorn just nu, så mycket man har att göra och jag njuter verkligen av ledigheten nu. I måndags var vi på IKEA och handlade lite till köket och jag hittade allt jag skulle.
Igår hade vi Engelsk frukost här hemma och mam , T, Emma och pojkarna var här och njöt av den goda frukosten. Det kändes nästan uträknat att ha de här på frukost just igår eftersom vår soffa kom och de hjälpte oss upp med den men det var faktiskt inte riktigt tanken med det hela hihi. Bild på vår nya soffa kommer senare, jag är super nöjd med den och snacka om god plats nu till goda vänner.
Men med min vanliga tur så hade det missats 4 st ben till fotpallen, typisk jepp det kan man säga. Inget att böla över för det beställer vi bara nya men det är bara sååå typiskt var gång man ska beställa något eller köpa något på IKEA tex då fattas det oftast något man kan ju undra hur det går till när det packeteras.

Inga kommentarer: