Borta bra men hemma Bäst.....

9 juli 2008

***<3***



Igårkväll bjöd min man mig o sina svärföräldrar på Kyckling & Kasslerrisotto och det var så himlans gott, till det hade han vitlöksbröd och en underbar sallad. Idag åkte mam, T, M, & O till sthlm så himla avundsjuk för är man inte i sthlm på sommaren så är det ingen riktig svensk sommar inte för mig ialla fall. Hoppas att de får ett para underbara dagar tillsammans. Själv ska man jobba i kväll men det e inte så farligt eftersom jag bara har 2 dagar kvar sen, sen har jag SEMESTER vilket ska bli underbart.

Just nu e det C4-Dagarna vilket inte tilltalar mig så jätte mykket men på fredag ska jag ialla fall in, jag o några tjejer, bara tjejer e ju så kul!!! Blir väl att äta något gott o dricka lite. Hade ju egentligen velat åka in på lördag på Tivoli Rock, Sahara hotnights spelar, vilket e några jag verkligen gillar, men jag o E har pratat om att sticka till malmö om de ska spela där för då kan vi sova på hotell oxå vilket inte e fel alls.

Ha en bra dag.....Kyss

Inga kommentarer: