Borta bra men hemma Bäst.....

11 juli 2008

SEMESTER!!!

Jahapp då har den sista dagen gått och nu har man semester ÄNTLIGEN!!! Känner det både i kropp och huvud att nu måste man vara ledig och bara få vara. Men det sjuka utav allt är ju att tiden går så himla fort och snart e man där igen, därför tänker jag stanna upp här och nu och bara njuta av var dag tillsammans med min älskling. Bara att få vakna tillsammans varje morgon och få sitta och äta frukost tillsammans är ju helt fantastiskt. För många är det nog en självklarhet att äta tillsammans med sin man/fru men så är det inte här hemma. Vi jobbar omlått och har gjort sen november förra året eftersom vår lilla Ernst kom då och sen kom Eros så det har bara blivit så eftersom vi inte vill lämna dem hemma själva för mycket.

Ikväll blir det ialla fall utgång med brudarna och det har jag sett fram emot denna veckan och jag tackar tilda att du gjort denna veckan lättare för mig att gå upp på morgonen för att sen gå och jobba eftersom jag haft detta att se fram emot.
Sitter här nu med ett glas rose`vin vid min sida och firar in min semester, JO DET ÄR NORMALT att göra så har jag hört, hihi.
Trevlig kväll.......

Inga kommentarer: