Borta bra men hemma Bäst.....

14 juli 2008

MÅNDAG....

Allt känns faktiskt lite konstigt idag, jag har semester men har ångest över det. Vadå ska jag bara ta set lungt och slappa i 3 hela veckor åh herre gud jag får nästan panik över det men jag hoppas att det bara är något jag känner nu de första dagarna.
Det blir nog IKEA i em, har precis dragit ut allt fån låderna i köket och dammsugit och torkat och upptäckte då att det var lite småsaker som behövs så nu när man har all tid i världen så tänkte jag att helt oplanerat bara sticka upp till Älmhult, för så ska det ju vara allt ska komma oplanerat då är det roligast.
Letar även besiktningstid till svärmors husvagn som vi ska låna när det bär av till Dalarna och till J:s bror med familj, snacka om att det ska bli mysigt.

Inga kommentarer: