Borta bra men hemma Bäst.....

2 juli 2008

Onsdag 2/7

När jag kom hem från jobbet igår kväll möttes jag av en stor madrass som hade blåsts upp i vardagsrummet och sovsäckar, stormkök, kläder, väskor o grejer. Jag tror nog att mannen min tycker att detta årets Ydre ska bli skoj o ser nog oxå framemot det precis som jag, o det menar jag eftersom han redan packar 2 dagar innan, inte ens när vi ska utomlands packar han i så god tid hihi.

Jo det ska bli skönt att komma hemifrån lite, som sagt så får vi ju hoppas att vädergudarna är med oss så det inte blir som förra året, regn regn och åter regn. Det var inget roligt och jag kunde liksom inte slappna av för alla min grejer var fuktiga och så fort man skulle ut från tältet så möttes ens fötter av en flod i skorna så jag säger bara nej tack det vädret kan vi vara utan i år. Hellre 30+ väder!!!!

Nu har jag bara denna kvällen oxå att jobba sen har jag tagit 2 dagars semester så ledigheten blir allt som allt 4 hela underbara dagar.
Börjar räkna ner nu, 5 dagar kvar att jobba sen innan semester tjohoo säger jag bara så skönt!!!!

Nej om inte jag oxå skulle ta och börja packa ner mina saker, nja kanske eller kanske inte.....Ha en bra dag alla!!!

Inskaffade en ny hatt till årets festival, hittade den i Danmark på Tilbud för 60 svenska, överkomligt tycker jag...

1 kommentar:

Emma sa...

Den har du inte berättat om:-)