Borta bra men hemma Bäst.....

27 maj 2009

ons. 27 maj

Lediga dagar är underbart fast bättre om det hade varit väder där efter, det ända positiva med dagen var att tvätten torkade fort i stormen.
Ledig och ledig jag fick allt gå in på timmar idag på jobbet pga möte, 2 timmar kan faktiskt förstöra en hel dag. Jag har varit duktig och rensat bland mina kläder tänka vad man kan samla på sig "skit" detta pga att jag inte kan slänga något med tanken -den kan vara bra att ha till de byxorna osv men nu får det vara slut på detta, nu vill jag ju in med lite nya sommarkläder!!!

Ikväll har vi varit och lyssnat på M när han har spelat fiol i skolan och även om hans far e lite orolig så hoppas jag faktiskt att han fortsätter för talang det har grabben. Ja jag kan erkänna att det kom en och annan tår men så är det att vara känslig hihi.

Hej hopp och på återseende -MLE-

1 kommentar:

Emma sa...

Ja vi får sen om han vill fortsätta med det=)