Borta bra men hemma Bäst.....

4 maj 2009

Måndag 4 maj

Då var denna helgen över och jag vill bara glömma den faktiskt, Ernst har varit helkass här hemma, det började med diarre sen kunde han inte stå på bakbenen och sen kom kräkningar. Jag var livrädd och så var det helg oxå så det enda alternativet var ju Djursjukhuset i Helsingborg , men med lite mer info. i från en supergullig tjej där så provade vi att ta av honom sitt fästinghalsband och badade honom, efter några timmar var han bättre och började att äta igen. Kan ju lova en sak och det är att jag ALDRIG i hela mitt liv ska köpa ett sådant igen. Ett gift som går rakt in i ens lilla vän, nä fy för det.

Snart ska jag följa med lilla mormor till sin nya lägenhet och hjälpa henne att välja färger till rummen.

3 dagar kvar, Finlandsfärgan och stockholm men Tilda o H, längtar!!!

Trevlig Måndag

På återseende -MLE-

Inga kommentarer: