Borta bra men hemma Bäst.....

17 maj 2009

10 år sedan sist

Idag är en sådan dag som man kan ligga i solen och slappa, läsa en bok, titta på film medans man ligger helt jäst på soffan, så har min dag varit. Är mega trött eftersom vi dansade och skrattade så mycket igår på återträffen, tänka sig 10 år sedan man gick ut nian. Det var över 170 bjudna men det kom dock bara 57 st och då var det 2 skolor. Dåligt men vi hade roligt vi som var där.
Nu ska jag och älskling göra tacos, mam kommer oxå och äter med oss....
Lite förpartajs hemma hos mig

Vi skrattade lika mycket som för 10 år sedan

Tack alla för en trevlig kväll....

På återseende -MLE-

5 kommentarer:

Emma sa...

det ser ut som ni hade det mycket treligt, kram

Lotta sa...

Vad mysigt... nu längtar jag till min men vågar knappt säga hur länge sen jag slutade nian... Vilket fint foto på dig å systra min...pöss

MLE sa...

ja vi hade super trevligt. Ja visst e vi söta Lotta hihi

Lina sa...

Tack själv för en trevlig kväll...var JÄTTE roligt att umgås och prata igen...kram på dej

Maria sa...

Kul det va att snacka med dig igen plus att få se dina bebisar:-). Ha det gott!