Borta bra men hemma Bäst.....

23 maj 2009

jaha

Jag har blivit utmanad av Katarina

10 FAVORITER

DIALEKT: Dala

MAT: potatismos

LÅT: ??

FILM: oj vad svårt

TECKNAD FIGUR: Sid i Ice Age

SPORT: Hockey

KOMIKER: Björn Gustavsson

VECKORDAG: Fredag om man e ledig helgen

GLASSMAK: Rom Russin

SOLOARTIST: ??



9 FÖR TILLFÄLLET
HUMÖR: Glad
TANKE: Sova
KLÄDER: mjukis
BAKGRUND: mörkt
KÄNSLA: Trött
TID: 21:23
BÄSTA SAK: datorn
IRRITATIONSOBJEKT: mycket

8 FÖRSTA

BÄSTA VÄN: Minns inte hade många men kan varit Isa

UTLANDSSEMESTER: Mallorca

PIERCING: öronen

CD-SKIVA: Dansband tro det eller ej, till ett barn hehe

BIL: Bubbla

ORD: vet jag inte vad det var

7 SENASTE

TELEFONSAMTAL: Älskling

MAT: Vårrulle

DRYCK: saft

BILTUR: frän affären

TV-PROGRAM: djurpoliserna

SPELAD LÅT: ??

KÖPTA PLAGG: byxor tröja o skor

6 HAR DU NÅGONSIN

DEJTAT NÅGON AV DINA BÄSTA VÄNNER: Nej

BRUTIT MOT LAGEN: nej

BLIVIT ARRESTERAD: nej

BADAT NAKEN: ja

VARIT MED PÅ TV: ja från Ydre country festival

VARIT MED I TIDNINGEN: ja


5 NEJ TACK

SKOLÄMNE: matte

MAT: lever

MUSIK: gabande

DRYCK: ??

DJUR: spindlar ormar


4 SAKER

DU GÖR NÄR DU HAR TRÅKIGT: läser

DU GJORDE IGÅRKVÄLL: jobbade

DU KAN HÖRA JUST NU: tystheten i huset

DU INTE KAN LEVA UTAN: Min familj


3 PERSONER

DU KAN BERÄTTA ALLT FÖR: min familj

DU TYCKER OM: jimmy mina vovvar min familj o vänner

DU INTE GILLAR: ???


2 VAL

COCA-COLA ELLER FANTA: COLA

HUND ELLER KATT: Hund


1 ÖNSKAN

Att nära o kära får vara friska


utmana 5 personer:

Den som vill hänga på....

Inga kommentarer: