Borta bra men hemma Bäst.....

1 aug. 2011

Nejmen hallå igen!!

Hejhopp alla igen!!
Jag tror allt att jag har kommit tillbaka till bloggvärlden!
Allt kändes konstigt i några vecker efter att jag hade slutat men sen tänkte jag liksom inte på det mer, men nu känner jag att jag e på igen.
Jag känner för att visa vad jag pysslar med här hemma och vad vi gör i vårt liv just nu...

Nu känner jag att jag kan lägga upp bilder på min lille kille igen, jag är ju stolt över honom och vill dela med mig av det! Den dagen han förstår så tror jag nog att han e stolt över det jag gör och har gjort för att visa hur mycket jag älskar honom!

Nu har Helmer hunnit bli hela 14 månader och springer runt här hemma och är allmänt underbar så där speciellt underbar som bara han kan vara.
Nu är det snart dax för honom att skolas in hos sin dagmamma och hans mamma ska börja jobba, vilket jag har delade känslor inför.

Hoppas att ni vill följa oss igen och att jag kan göra en intressant blogg av detta...
Så välkomna in igen till LIvetFrånMinSida!!

-MLE-

6 kommentarer:

Emma sa...

**Nämen jiipppiii va kuligt!! Välkommen tillbax!!!!**

Anonym sa...

Välkommen tbk =)
Kramizar Emma

Anonym sa...

Kul att du är tillbaks tycker jag!

Anonym sa...

Äntligen!
kram
Anette

Anonym sa...

Välkommen tbk =)
Kramizar Emma

MLE sa...

Tack vad fina ni är!!