Borta bra men hemma Bäst.....

12 nov. 2010

Det är över nu...

Som ni kanske har förstått så har jag slutat att blogga och så kommer det att vara.
Har kommit i en fas i livet då jag känner att detta inte är rätt.

Men jag har haft roligt det måste jag erkänna men vi alla tycker lite olika om detta med att "hänga" ut sina barn, jag tycker att det känns lite fel medans andra tycker att det är oki. Jag respekterar er och jag hoppas ju då oxå att folk respekterar mitt tycke.
Jag har ju valet att inte blogga om min son men jag har tappat intresset och det är ju lätt hänt, finns många orsaker till detta slut. Händer mycket med mig nu och jag måste lägga mina tankar på det så att jag hittar stigen igen så att jag är redo att springa mot framtiden....

Tack alla fina människor för att ni har velat följa mig och mitt liv och tack för alla fina kommentarer ni har lämnat efter er, detta kommer jag aldrig att glömma.

Många varma kramar Emelie

Vem vet man kanske hittar hit igen längre fram i livet.......i en annan fas.....

5 kommentarer:

Anonym sa...

Tack själv...det har varit trevlig att följa erat liv lite =)
Många & stora kramar Emma P.

♥Ida♥ sa...

Det är bra att du lyssnar på dig själv och gör det du mår bra av. Det var kul att följa dig en liten bit in i mammalivet iaf =). Hoppas du och familjen får en riktigt trevlig vinter och jul.. Kramar Kusin Ida

Anette sa...

Åh så synd...men vi hörs och syns i verkliga livet istället.

kramar i massor.
Anette

Lotta sa...

Tycker också att det är synd men vem vet, jag kanske är också inne i en sån fas...Stå på dig och gör vad som känns rätt i hjärtat!! Har ju förmånen att få träffa er i verkliga livet!!

Kramar i massor!!

Anonym sa...

Lycka till i framtiden för dig o din lilla familj, trevligt att ha fått följa med en bit på vägen.
IngMarie