Borta bra men hemma Bäst.....

18 aug. 2011

Första inskolningsdagen: check


Idag var första dagen på inskolningen hos dagmamman, jag var med idag och imorgon ska pappan följa med H.
Allt känns så overkligt vart tog tiden vägen. Nu har jag gått hemma i 1 1/2 år och känslorna är blandade. Hur ska jag klara av att lämna honom och hur ska jag klara av att komma in i "vardagen" igen och med en liten gosse som oxå ska upp på morgonen och göras vid.
Jag ska tillbaka till jobbet men en annan avdelningen, ännu mer nytt att lära.. ja frågorna är många men bara jag kan klara detta. Men jag kommer klara det galant tror jag och huvudsaken är faktiskt att H ska trivas men allt kändes så bra idag och han kommer att få en fin dagmamma.

Första inskolningsdagen, å då måste man ju bära hatt :-)

Imorgon drar vi ut med husvagnen en sista sväng innan hösten är här på riktigt!!

På återseende -MLE-

2 kommentarer:

Emma sa...

Oh mosters stora kille!

Lina sa...

Han är ju så söt!!!
Emelie, man tror att det blir jobbigt med nya rutiner och sånt men efter ett tag inser man hur skönt det är.
Kram till dig, du underbara kvinna!