Borta bra men hemma Bäst.....

19 feb. 2010

Som ny helt enkelt..



När jag och Jimpa flyttade ihop så var vi så insnöade på den indiska stilen, vi köpte en sänggavel, möblemang, tv-bord och just denna skänken som vi sedan har pratat fram och tillbaka om att sälja men som ändå har fått "bo" kvar. Tur var väl det för nu är det som en helt ny möbel efter att min man har målat den. Nu står den i bebberummet och i den ska bebbe ha sina kläder och sängkläder, perfekt säger vi. Så bra att man inte alltid förhastar sig och säljer och köper nytt hela tiden!!

-MLE-

9 kommentarer:

Anonym sa...

Jättejättefin! Er bebis kommer få ett riktigt fint rum tror jag.

MLE sa...

Åh tack!! Ja vi blir jättenöjda!

Emma sa...

**Så fin, då ska det kläs in hyllplan nu då?, puss på er båda!**

Zazza sa...

Ååååå vad fin den blev. Det är inte klokt vad färg kan förändra. Vad mysigt det måste vara att gå och pyssla med barnrummet. Kram moster Z

MLE sa...

Ja Emma jag letar för fullt :-).
Z: Ja jag skulle kunna var där inne hela tiden och måsla!!

Hanna sa...

verkligen superfin den blev!! perfekt med sådan förvaring ju!

♥Ida♥ sa...

Jättefint det blev.. =)

MLE sa...

Tack så mycket!!kram

Mitt Stugliv sa...

Hejhej
Helt underbar i vit, ja jag vill säga fantastiskt fin. Tänk vad pensel och färg kan förvandla en "gammal" skänk till en skönhet.
Ha det fint
KramKram
moster L