Borta bra men hemma Bäst.....

8 feb. 2010

KliKli

Säger precis som syster min gjorde igår, åh vad det kliar i mina loppfingrar. Jag vill bara ut och leta vackra ting.
MEN det är ju inte så lätt när man vissa dagar har lite svårt att ta sig fram. Är hemma denna veckan med väntan på mitt läkarbesök och efter det får vi se vad som händer. Jag vill verkligen inte bli sjukskriven men man kan ju hoppas att det ordnar sig på ngt sätt.
Men nog pratat om döda ting, jag vill verkligen ut och se mig om efter lite kul vackra saker...
Jag längtar till sommaren då tänker jag följa ALLA loppisar i södra sverige hihi.

På återseende -MLE-

5 kommentarer:

Mitt Stugliv sa...

HejHej

Är det ett släktdrag för det kliar hela tiden här oxå.
I fredags hade vi en tur neråt Malmö och stannade på en del "fyndiga" ställe. Vill bara iväg, man skulle tagit en dag i veckan och betat av.

Ha det fint
KramKram
moster Lotta

MLE sa...

Åh vad det låter underbart!! Kram

Emma sa...

**Kli kli kli....**

Angelica sa...

Hoppas att det löser sig för dig/er :) hoppas du kan jobba lite till innan du går hem på gravledigt! Kram på dig! Angelica

MLE sa...

Tack Angelica!-E