Borta bra men hemma Bäst.....

5 feb. 2010

En kärleksförklaring

Nästa månad har jag och J hängt i 8 år, varit gifta i snart 4, vi har hunnit med så mycket vackert tillsammans men vi har oxå hunnit med mycket motgångar. Ingen motgång har varit svårare än att vi har klarat oss genom dem tillsammans, (det är kärlek det).
Vi har hunnit med en hel del resor tillsammans, Korfu, Bulgarien, Kreta Tyskland, Thailand, Frankrike ja en hel del men det tvekas ju inte om att det är vårt stora intresset tillsamman just att resa. Inget vi tänker sluta med när Lill-Bebbe kommer.
Jimmy har ett hjärta av guld, han är inte bara min man utan oxå en bästa vän, en vän jag är villiga att dela allt med ja hela mitt liv.
Nu ska vi nog på livets stora resa vi ska äntligen få vårt mycket efterlängtade barn som vi så länge längtat efter, en resa vi checkat in på och som vi ser fram emot så.
Det finns ingen tvekan om att Jimmy är mannen imitt liv, Jag älskar dig!

Från Frankrike resan 2008


-MLE-

2 kommentarer:

Mitt Stugliv sa...

Vilka fina ord du ger till din lille man.
KramKram
moster Lotta

Anonym sa...

Jag är också oerhört lycklig över att du har din älskade man Emelie
Puss mam