Borta bra men hemma Bäst.....

14 jan. 2010

Nu är jag här

Här putar det både här och där, men hur underbart är det inte, för mer ska det bli.
Mår som en prinsessa, förutom humörsvägningarna men det är jobbigt bara det. Från att skratta till att gråta på en handvändning. Eller att bara skrika rakt ut av ilska på allt och alla och sen få dåligt samvete. Detta är nog det enda jag tycker är jobbigt angående min graviditet, och vikten går sakta uppåt och det gillar jag eller jag menar, me like hehe.

Nähä ngt annat nej jag tror inte det...
Puss på er alla söta.

På återseende -MLE-

4 kommentarer:

♥Ida♥ sa...

Va härlig bild.. Njut, njut, njuut av denna tiden.. Att va gravid klär dig verkligen. =)

MLE sa...

Tack så mycket Ida, vad fint sagt!

Lotta sa...

Hej vännen!!!

Tycker oxå att du klär bra i att vara gravid...Njut!!

Thea och Alice säger - Emelie har en tjock liten magen...Vi ses snart...kom hem snart till oss!!!

MLE sa...

Tack Lotta!!