Borta bra men hemma Bäst.....

26 jan. 2010

Lite rörande men så vackert.

God morgon
Vår dator är på uppdatering och här sitter jag vid min "gamla" som inte vi använder längre, men just nu är den bra.
Har suttit och titta på de gamla korten som ligger i denna datorn och blir faktiskt lite rörd, mest över hur fort tiden går och med min tanke på hur fina systerpojkar jag har.
Detta är i när jag och J var i Åhus en dag sommaren 2005 med Melwin och Ozzian.
Tänk att nu har de hunnit bli 9 och 6 år gamla och ska snart bli världens finaste kusiner till lilla pyret, tänk vad hjälp man kan få av så stora duktiga pojkar.
I går fick jag två bodys och ett par byxor av lille O som han hade valt ut bland kläder som han haft när han var liten, hur gulligt är inte det!? Jag älskar er oändligt mycket<3




På återseende -MLE-

2 kommentarer:

Emma sa...

**tål inget, nu bölas det igen, är det du eller jag som är gravid??**

MLE sa...

Hihidu e för go`. Ja jag blev me helt bölig när jag såg dem hehe. Pussis