Borta bra men hemma Bäst.....

29 jan. 2010

njuter av allt

Äntligen Fredag, som jag har längtat efter denna dagen, för mig betyder det 3 hela lediga dagar och 2 tillsammans med min älskling.
Veckorna går ju så fort och vi med den, måste stanna upp och njuta vilket jag ibland kan vara lite dålig på. Här hemma är det full rulle med det som komma skall, bebisrummet är snart färdig målat och snart är det dax för möbelinköp, kan inte förstå riktigt att detta händer och att det är på riktigt denna gången.
Jag är så lycklig för det som väntar oss och så lycklig för att det äntligen var vår tur nu!!
Vet inte riktigt vem man ska tacka men ngn var det ialla fall som såg till att hjälpa oss att få vara med om detta underbara.
Det är så underbart att jag helt enkelt skiter i att jag har ont just nu, det är ju en piss i nilen, det finns de som har det värre och inget ska kunna stoppa min underbara njutningstid just nu.

Hoppas alla får en fin fredag, lika fin som jag tänker ha!!

På återseende -MLE-

2 kommentarer:

Gabriella sa...

Tack så jättemycket!=) du är också gravid ser jag=) Hur långt gången är du? /Gabriella

Gabriella sa...

Ja inte så långt emellan oss då:) Hoppas allt är bra! /Gabby