Borta bra men hemma Bäst.....

7 sep. 2009

Måndag em

Helgen har varit fantastisk rolig och låång men det kan ju bero lite på att man var på efterfest enda tills kl halv sex igår morse, ja jag vet det är inte klokt men som sagt så har jag åldersnojja och tänker lite- om jag hänger med på efterfest så känner jag mig mycket yngre eller så tror folk att jag är yngre, typ ja jag orkar ja jag orkar ja jag orkar gäsp gäsp, jaja ni fattar!!

Denna dagen har oxå gott på som bara den, jag har ledig dag och J har börjat på nytt arbete idag så lite konstigt är det allt att vara hemma sj när man är van vid att vara 2.
Ibland måste man vara ärlig och det är jag när jag säger att det är riktigt skönt att vara själv ibland.
Nu har jag handlat mat till ikväll, städat, varit i byn igen och hämtat ut paket, varit ute och gått med hundarna och nu har jag satt mig på soffan en stund.
Känner mig riktigt nöjd efter en sån bra dag.
Ikväll blir det kräftor och lite lite vin för att fira hans första spännande dag!!

-MLE-

Inga kommentarer: