Borta bra men hemma Bäst.....

3 sep. 2009

Hej hopp bloggen

Då var det snart dax att jobba igen men det är aldrig fel med lite sovmorgon då och då.
Jobbar bara i kväll och dagen imorgon sen är det 3 dagar ledigt och det kan behövas nu tycker jag.
Hantverkaren är klar där nere i källaren och i stora rummet allt är installerat och klart. Nu är det bara lite kvar tex att måla väggen bakom och lite sånt.
Nu till hösten blir det förhoppningsvis att vi börjar med rummet nere i källaren vilket ska bli en gillestuga och mycket därför vi satt in en kamin där oxå.
Så mycket ideèr jag har i mitt huvud hur jag vill ha det, åh nu längtar jag!

Hoppas att ni ska göra ngt lite mer spännande än jag idag!

På återseende -MLE-

1 kommentar:

♥Ida♥ sa...

Tack för kommentaren på sybloggen. Det går jätte bra med lillan.. Hon bara äter och sover =).. Va trevligt med en gillestuga. Det är så härligt att förverkliga sina idéer. Hoppas allt blir som du önskat. //Ida