Borta bra men hemma Bäst.....

29 sep. 2009

Hehej bloggen

Idag är det tisdag och vi har ledig dag tillsammans jag och mitt hjärta. Vi började dagen med frukost tillsammans sen bar det av mot Svens, jag var ute efter gamla lakan som jag ska klä soffan i eftersom man har 2 små hårbollar som vill vara med precis överallt, men jag har alltid sagt att man ska inte ha finare möbler än att hundarna ska kunna vara i dem och så är det här hemma men jag vill ändå täcka dem, de har en matte som är rätt klumpig oxå :-).
Ialla fall så hittade jag precis det jag var ute efter + en liten söt pall, ska visa senare.
Nu har vi precis lunchat med räk och hummer soppa mmm..
Nej nu ska jag slänga in lakanen i tvättmaskinen sen ska vi faktiskt möblera om här hemma.

Hoppas alla har en lika solig tisdag som vi har runt Kristianstad idag!

På återseende -MLE-

Inga kommentarer: