Borta bra men hemma Bäst.....

22 juni 2009

Sommarhimmel

Vaknade på min första lediga dag av två med solen i ögonen kunde inte bli bättre. Idag ska jag nog bara var, ligga och lapa lite sol och ta några sidor av min nuvarande bok Dolly Partons bok.

Vill bara njuta av mitt liv, ta varje minut och fotografera in det i minnet och plocka fram det framöver. Mitt liv tar sig framåt för varje dag som går, tillsammans går vi 2 hand i hand och då och då tittar vi varandra i ögonen och stannar upp minns det som varit men går sedan vidare, inte med öppna sår utan bara med ärren som finns kvar. Vi går vidare framåt på framtidens stig, där går vi hand i hand jag och min man. Vi har 2 stycken varelser oxå med oss, för att se dem måste man titta neråt men de är nöjda ja mycket nöjda att de får gå med oss på stigen... min familj som jag älskar...

-MLE-

Inga kommentarer: