Borta bra men hemma Bäst.....

27 juni 2009

MLE:s tankar

Min lycka i livet är alla människor runt mig, man lever nog bara en gång så ta vara på livet och dess små fina stunder och framför allt ta vara på varandra och var rädd om människor som håller dig kär.
Det är så lätt att skiljas åt om dagarna med arga blickar och vassa ord och sedan aldrig mera ses. Detta är något som jag har börjat tänka på varje gång min käraste ska någonstans, -kör försiktigt, -ring när du kommer fram, - jag älskar dig bla bla bla. Jag är som ett barn som har separations ångest, men dethar jag ju oxå fast vuxen separations ångest. Jag har klarat av att släppa min mor lite nu men detta är något som är jobbigt att bära på, i läkarvärlden kallas detta Panikångest. Något som bara jag sj kan övervinna, som min mamma säger, -det är bara du som kan klara av det! och som vanligt är hon den klokaste kvinna jag känner, den människa som har hjälpt och stöttat mig, jag älskar dig mamma härifrån och till månen och tillbaka, du är min förebild min vän och mitt bollplank, även en mykket vacker kvinna!!

Livet är för kort för att hata!! Börja älska

På återseende -MLE-

Inga kommentarer: