Borta bra men hemma Bäst.....

13 juni 2009

Livet går vidare...

Jag mår bra ja ok jag mår som väntat men jag tar var dag som den kommer och försöker att tänka framåt istället för bakåt. Livet går vidare efter all sorg är jag nu tillbaka i livet lite suddigt än men jag är tillbaka.

Jag har klickat hem Sims 3 och är helt jävla fast i detta, datorn e dock lite si sådär men det ska min man fixa nån dag sen ska jag rya i min låtsas värld hihi.

Lördagmorgon och jag väntar på att få komma iväg idag e det dax för årets pardag. Förra året var ju jag med och fixade då vi var å red islandshästar men i år får mannen min ge igen hihi.
Hoppas alla får en bra dag, jag är ialla fall spänd på min......Hejhopp


På återseende -MLE-

3 kommentarer:

Lotta sa...

Ha en mysig dag...den blir säkert jättebra!!!

Anette sa...

Hoppas ni hade det helt underbart!

Emma sa...

**älskar dig**