Borta bra men hemma Bäst.....

14 sep. 2008

kylan

Filmen vi såg på bio igår var super bra, fick ett sånt lyckorus efteråt när man gick därifrån. Sedan när vi kom hem igen beställde vi pizza och åkte upp till mammas kusin i tydinge, helt enkelt en mysig kväll blev det.
Nu känner man att hösten är här, nästan så att man behöver vantar när man ska ut och röka. Tycker bäst om sommaren men sen har ju faktiskt varje årsid sin lilla charm. Tända ljus och sätta en liten eld i öppna spisen det är höst det, mysigt.
Hoppas att alla har haft en bra helg för det har verkligen jag haft.



-MLE-

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åhh satt och letade på internet efter stövlar, så går jag in och läser på din sida.....och där är dom"mina drömstövlar"
hahahaaaaa........fan vill med ha dom!!!
sandra leo.....

Emma sa...

Jag tycker att jag kan blogga dåligt men Fan va du är värre, hihi