Borta bra men hemma Bäst.....

3 sep. 2008

<3<3<3<3

Kvällen igår var som sagt så mysig, vi åt thaimat o drack lite rose`vin.
I dag ska vi in till stan j o jag, tog semester idag så nu är det precis en vecka tills jag börjar nästa gång.
På måndag börjar Eros valpkurs, ska bli så roligt att se honom springa i sanden, bara han inte fastnar;-).
Sen på tisdag e det dax för storebror Ernst att börja sin fortsättningskurs. Jag tycker detta är så roligt med hundar och att lära mig allt om dem. Jag älskar väluppfostrade hundar för då mår de bäst psykiskt. Gillar inte när människor låter sina hundar göra precis som dom vill, tex sova hos en i sängen (sorry emma jag vet att du gillar det hihi) sitta nedanför bordet när man äter eller uppe vid bordet än värre. Fast att jag älskar mina hundar o de e som små bäbisar för mig så måste jag ha regler för dem annars vet jag att de inte mår bra, man måste ju ändå inse att de e hundar ändå. Detta e ju från mitt tycke.....

Jag från igår

På återseende -MLE-

1 kommentar:

Emma sa...

Jag tycker också hundarna ska lyda men det är mysigt att han dom isängen så det slutar jag inte med, hihi