Borta bra men hemma Bäst.....

4 sep. 2008

Acnen tar över mitt liv...

Sitter här och har nu gjort min 3:e behandling NuSkin, allt känns piss för allt har blommat upp som sören vilket det kunde göra de 2 första veckorna. Men varför ska man inte kunna gå utanför dörren med huvudet högt och faktiskt få känna sig snygg, istället för att känna sig som en flottig pizza??
Jag vet ju att jag måste tänka positivt men vem fan hade gjort detta i en sådan här situation!? Ja vem vet, inte jag?
Men jag vet ju varför nu,har ju fått det bekräftat det är huvudsaken.
Vill oxå passa på att tacka alla som hjälper mig och till dem som stöttar mig i detta som pågår just nu. Ni som vet vad jag menar förstår tacket.

Det var vad jag ville ventilera om ikväll.


1 kommentar:

matilda sa...

vännen... du e fin som du är... med ditt underbara hjärta är du vacker både inanför o utanpå...
älskar dig för den du ÄR... matilda