Borta bra men hemma Bäst.....

26 aug. 2008

Nu har det kommit.

Jag som så många andra har lidit av svår acne i många år, men nu ska det få ett slut. Har beställt produkter och en liten maskin från NuSkin. Detta garanterar att det ska försvinna. Det är väldigt dyrt och har kostat mig mycket men det är inget att prata om när det försvinner då är det värt mycket mer än så. Tänk att vilja vara med på ett närbilds foto igen och få tillbaka självförtroendet. Det kommer komma en före bild snart sen följs alla veckorna med nya bilder, så hoppas jag på att man kan se en förrändring snarast.
Behandlingen är i 10-12 veckor, 2 gånger i veckan.
Nu vill jag att vi håller tummarna på att det går hela vägen så att jag vill visa mig igen PÅ RIKTIGT!!

''''''' Min lilla låda med produkter:-)''''''
På återseende -MLE-

2 kommentarer:

Emma sa...

hoppas attdet funkar!

Anonym sa...

hej hej....!!!
detta du har köpt fungerar....
En vän till mig märkte skillnad efter en vecka redan.....har fårr jätte fin hud....lycka till snyggo

sandra leonardsson