Borta bra men hemma Bäst.....

26 aug. 2008

2 år sedan...

Idag har vi 2-årig bröllopsdag, kan inte förstå vart tiden tar vägen. När jag kom hem från jobbet idag fick jag ett fång av stora röda roser, åhh jag som älskar att få blommor. Inte nog med det utan sen tog han fram ett paket oxå, i det fanns ett silverhalsband med en berlock där det står 'Alltid Kärlek' på.
Jimmy jag älskar dig över allt annat på jorden, du är min livskamrat, den jag alltid kan lita på i alla situationer, du finns alltid där för mig vad som än händer. Du vet oxå att jag alltid finns för dig, att 2 människor kan vara skapade för varandra som vi är trodde jag inte på innan jag träffade dig.
Du är inte bara min make utan oxå en bästa vän, du är den jag alltid kan lita på. Vi har gått igenom så mycket jobbigt under vår resa tillsammans, men har visat varandra vad kärlek är genom att stötta varandra och att lösa alla problem, fast att du vet hur jobbigt vissa saker har varit för mig att släppa än idag, så vet du att det är dig jag älskar över allt annat på jorden. 1000 pussar på dig jimpapimpa!!!

Killarna ville ju va me o visa mattes underbara blommor
Halsbandet, lite suddigt men man ser ungefär
På återseende-MLE-

1 kommentar:

Emma sa...

grattis till er, älskar er kram från sjuklingen