Borta bra men hemma Bäst.....

6 aug. 2008

Nu börjar det.


Idag börjar allvaret igen, kan inte förstå vad dessa tre veckor gått fort. Men mycket har vi ju gjort så jag är dönöjd med årets semester. På ett sätt ska det bli skönt att komma igång igen, men ångesten har varit här och knackat på min axel men det är bara till att ignorera den och ta sig i kragen för just nu finns det ingen återvändå JAG SKA BÖRJA JOBBA IGEN!!!


J har oxå börjat idag fast han har en vecka kvar men han tyckte att de dagarna kunde han spara till någon gång vi kan vara lediga tillsammans, han är så snäll. Han fick nitlotten ikväll, Ernst ska till vetrinären och klippa klorna tråkigt för honom men bra för mig, tycker inte om sådana ställen och inte när det gäller min lille vovvsing. Men det går säkert bra, Jimpa e ju me <3


Inga kommentarer: