Borta bra men hemma Bäst.....

4 okt. 2010

Måndag

Idag har jag och mina killar haft en heldag på stan, jag skulle på 2 återbesök och eftersom jag har mjölkdisken med mig så följde de med mig lite lättare så och sen tog vi en runda i lite affärer. Har ju en liten kille här hemma som växer så det knakar så nu är steget över till stl 74 nära.
En utav mina absoluta favoritaffär när det gäller barnkläder är Lindex, bra pris och härligt färgglada kläder vilket jag gillar. Blev bl.a den här velouroverallen till lillen.

Nu väntar sängen...

På återseende -MLE-

5 kommentarer:

Anonym sa...

Håller med dig, bra kläder i fina färger.
kramiz

Anonym sa...

Oj glömde skriva vem anonym e.....hihi.

jag e med sugen på lite nytt men Alva har ff 56 i vissa kläder och 62 i resten och jag har rätt mycket än.
kram anette

♥Ida♥ sa...

Så söta byxor.. =)

mio sa...

Hej. Vilka färgglada brallor lillen fick. Vist växer de så man nästan ser det?! Jag gillar oxå lindex kläder, det är liite dåligt med pojkkläder tycker jag, fast det är det nästan var man än tittar. Har oxå hört att färger lätt bleknar när man tvättat kläderna. Men sen kan de ju inte ha de så länge eftersom de växer. Skruttungar!

MLE sa...

Nja jag vet inte om jag kan hålla med om att det är dåligt med pojkkläder men jag hittar alltid fin fina kläder till lillen hihi. Ja visst växer de så det knakar HÄRLLIGT!!