Borta bra men hemma Bäst.....

9 okt. 2010

lördag fm

God förmiddag alla fina, idag känner jag att det blir en bra dag. Detta kan ju bero på det fina vädret eller kan det vara att jag ska spendera hela min dag tillsammans med mina favoritkillar!
DAgen började med sovmorgon för oss alla, vi sov till kl 10, behövligt vill jag lova.

Kvällen igår spenderades med fina vänner god mat och Idol, tack familjen A.

Häromdagen fick jag hem ett paket från stoffochStil , har beställt en rosa och en röd vaxduk endast 29,90 kr metern så passa på perfekt skydd till ditt bord när man har en liten och sen perfekt till tex pepparkaksbaket :-)

Trevlig Lördag Kram -MLE-

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh så fin!
Vill med ha såna....svart och röda vill jag ha får se om vi ska beställa.....

kram
Anette

MLE sa...

Ja det e perfekt!!