Borta bra men hemma Bäst.....

28 sep. 2010

ingen skilsmässa nu heller...tur

Ok så här ligger det till, jag och min man satt upp vår tredje väggtext här hemma tillsammans igår.
Jag kan säga så mycket att sånt pilleri har jag jäkligt svårt för, blir så nervös och irriterad och det gör ju inte saken bättre heller att J står och slår mig med en tumstock eller bara skrattar när jag försöker vara lite "smart" och komma med förslag. Nej han vet hur han ska få mig ARG!
Men tillslut så kom den på plats, ja det slutade med att J fick fixa det sista och jag stod i bakgrunden och spelade låten Emelie med Lasse Stefans och dansade, det tyckte jag var lite roligare. Så är det alltid, jag påbörja och Jimmy avslutar men man ska ju dela upp sysslorna....

Resultatet:

Mycket nöjd!!

Kramen -MLE-

Inga kommentarer: