Borta bra men hemma Bäst.....

20 sep. 2010

Åkpåsar!?

Snart är det dax att byta från liggdel till sittdel i vagnen, och snart är vintern här och oxå dax för åkpåse. Har suttit en stund nu och kollat runt på nätet och det finns ett hav utav olika modeller och mönster.
Hittade rätt snabbt favoritmärket (Elodie details) och mina 4 favoriter.
Har nog redan bestämmt mig för vilken det blir men jag känner mig själv och det kan ändras många gånger.
Har ni någon erfarenhet av åkpåsar och vilken favorit har i så fall ni?




Kram -MLE-

2 kommentarer:

Anonym sa...

Den första e snyggast tycker jag.
Kram Anette

♥Ida♥ sa...

Jätte fina åkpåsar. Den sista var såå söt. =) När vi använde åkpåsar till ungarna tyckte jag alltid att de blev kalla på ryggen ändå så vi hade en får fäll under åkpåsen i vagnen så de inte skulle frysa igenom.