Borta bra men hemma Bäst.....

5 aug. 2010

Packning, kiss och bajs

Varför packar man alltid för mycket när man ska iväg, vi ska åka med husvagnen över helgen och det ser ut som att vi ska vara borta ett bra tag.
Till H kan man ju förstå för det går mmyycket kläder där vill jag lova.
När klockan var 12 idag hade han hunnit kissa ner 3 bodys, J vaknade av att jag skriker -TA BLÖJAN och slänger sig upp och bokstavligen TAR i blöjan och i innehållet som bestod av just Bajs. Jag blev förbannad för att han klente ut det ännu mer men vad hade jag väntat, jag typ väcker den mest synskadade blinda killen i byn och tror att han ska kunna ta en bajsblöja fint och rulla ihop den och sen är allt borta hm. Nej jag kunde väl gått upp och bytt på honom på toa istället så hade vi sluppit allt jobb.
Jag och H somnar om och vaknar av att det är blött i vår säng, ja han både bajsade och kissade ner vår säng KUL!? inte alls.
Så 3 bodys gick och jag funderar lite smått att det kanske kan vara dax att gå upp en storlek i blöja och kunna vakna tillsammans som en normal familj....

-MLE-

2 kommentarer:

Emma sa...

**Vad är en normalfamilj, finns dom?? Hoppas ni får en underbar helg, va rädda om er, kram**

Therese sa...

Tack :) Du var med himla fin i ditt hår.
Nej nu närmar det sig med stora steg, galet vad tiden går fort. Kram